E-mail marketing to jedna z najefektywniejszych form marketingu internetowego

 

Zalety e-mail marketingu. Złotówka wydana na email marketing przynosi średnio 48zł zysku!

 

Czym jest e-mail marketing?

 

E-mail marketing jest zbyt często mylony ze spamem. Nic bardziej mylnego - spam to największy wróg e-mail marketingu. Profesjonalne usługi mailingowe jakie oferujemy naszym Klientom to najskuteczniejsza forma reklamy internetowej i nie mają one nic wspólnego z masową wysyłką na przypadkowe adresy. Szerokie portfolio baz kontaktów o wysokiej jakości i doświadczenie zespołu MailSales pozwalają na precyzyjne stargetowanie mailingu, tak aby przekaz reklamowy trafił do osób faktycznie zainteresowanych danym produktem czy usługą.

 

Zalety e-mail marketingu

 

Trafność
Dokonywanie segmentacji w dowolnie złożony sposób.

Oszczędność
Koszt dotarcia do odbiorców jest wielokrotnie niższy, niż w przypadku papierowej komunikacji.

Natychmiastowość
Przesłanie wiadomości email trwa sekundy, co pozwala na komunikowanie treści ściśle związanych z bieżącymi działaniami.

Mierzalność
Dokładnie wiadomo, ile wiadomości, do kogo i kiedy zostało wysłanych.

Skalowalność
Z email marketingu z sukcesem korzystają zarówno małe, jaki i olbrzymie organizacje.

Indywidualność
Automatyczne wysyłanie spersonalizowanych wiadomości.

 

Dlaczego warto wysyłać e-mailing na bazy zewnętrzne?

 

Łączna liczba kont oferowanych przez dostawców zewnętrznych jest kilkukrotnie wyższa od liczby internautów. Oznacza to, że z przekazem reklamowym możemy dotrzeć do jednego użytkownika kilka razy, przy wykorzystaniu różnych baz. Kluczowe jest zatem posiadanie i umiejętne wykorzystanie wiedzy o adresatach wysyłki, dzięki czemu możemy skierować ją do odpowiednich użytkowników, a ich skrzynki odbiorcze nie uznają jej za spam. Wychodząc naprzeciw rosnącemu problemowi dezorientacji, jaką niesie ze sobą obecna sytuacja, powstała sieć MailSales będąca największym brokerem mailingowym na rynku polskim i skupiająca ponad 500 baz o łącznym potencjale blisko 200 mln kont e-mail. Korzystając z wiedzy i doświadczenia o tym, gdzie i w jakim modelu wysyłka jest najskuteczniejsza, dorównujemy efektywności wysyłek do baz wewnętrznych.

 

Dlaczego bazy specjalistyczne są skuteczniejsze od baz portalowych?

 

Wyniki jednoznacznie wskazują, że bazy specjalistyczne zbierane przez serwisy tematyczne osiągają znacznie lepsze wyniki konwersji niż portale horyzontalne. Oczywiście, każdy z czołowych polskich portali posiada liczne kryteria targetowania – od płci, wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania po zainteresowania. Warto jednak wiedzieć, że konta portalowe zawierają dane deklaratywne, natomiast w przypadku bazy specjalistycznej mamy gwarancję, że naszymi odbiorcami są osoby faktycznie zainteresowane daną tematykę, gdyż zapisały się na konkretny newsletter. Przewagą bez specjalistycznych jest także częstotliwość wysyłek. Niektóre bazy portalowe wysyłają nawet po 5-6 mailingów dziennie, co powoduje, że użytkownicy są zmęczeni ilością otrzymywanych komunikatów. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku baz specjalnych, które dbają o „prywatność” swoich użytkowników, realizując 1-2 wysyłki na tydzień.

 

* na podstawie badań przedstawionych przez organizację Direct Marketing Association