O e-mail marketingu
wiemy wszystko.

700+

Baz mailingowych

900 mln.

Kont e-mail w naszych bazach

58 tys.

Leadów miesięcznie

300+

Zadowolonych Klientów

o nas


Jesteśmy

O e-mail marketingu wiemy wszystko. Dosłownie. Od @ do $. Długie lata fascynujących doświadczeń przy realizacji kampanii mailingowych to fundament, o który stabilnie opieramy nasze działania. Posiadamy największy w Polsce wybór baz mailingowych i unikalną wiedzę dotyczącą ich charakterystyk i jakości. Wiemy jak powinien wyglądać efektywny e-mail marketing i rzetelnie udowadniamy to naszym Klientom każdego dnia. Co więcej, sprawia nam to przyjemność.

  • “Profesjonalizm, rzetelność,
    orientacja na klienta,
    elastyczność.”
  • “Szybcy i profesjonalni. Rewelacyjny partner do współpracy”
  • “Najlepsze narzędzie
    do monetyzacji
    baz.”
  • “Szybka, konkretna i przyjazna komunikacja, polecam współpracę z zespołem MailSales”
  • “Profesjonalna współpraca, wysokie zarobki, kampanie na miarę XXI wieku cieszące się dużą klikalnością. Zdecydowanie polecamy.”
  • “Świetna obsługa oraz
    szeroki wybór kampanii w
    modelu CPC. Polecamy!”
  • ““(…) zespół nas obsługujący to nie tylko eksperci, ale i pasjonaci performance`u, których praca wyraźnie przekłada się na realizację naszych celów biznesowych.””

e-mail marketing


To jedno z najskuteczniejszych narzędzi
e-marketingu. Umiemy wykorzystać ten potencjał.

91%

Konsumentów codziennie
korzysta z poczty elektronicznej

66%

Konsumentów on-line dokonuje
zakupu poprzez e-mail

44%

preferuje dostawać oferty drogą
e-mailową niż innym
kanałem komunikacji

2.5mld

Liczba użytkowników
poczty elektronicznej
w 2014 roku

dotknij ekranu
po więcej informacji

oferta


E-mail to jedno z najskuteczniejszych narzędzi online marketingu. Wiemy jak je wykorzystać. Opowiedz nam o swoich celach biznesowych, a nasz zespół w ciągu 24h przygotuje dla Ciebie dedykowaną strategię działań e-mail marketingowych zaprojektowanych tak, aby spełnić Twoje oczekiwania.

wyślij zapytanie zobacz case study

case studies


A oto próbka naszych możliwości.

ubezpieczenia
  • or 5.4%
  • ctr 21%
zdrowie i uroda
  • or 5.4%
  • ctr 57.4%
FMCG
  • or 6.8%
  • ctr 34%
e-commerce
  • or 8.3%
  • ctr 51%
  • Towarzystwo
    Ubezpieczeniowe

    Dotarcie do osób zainteresowanych
    ubezpieczeniem samochodowym.
    5,4% or
    21% ctr
    4,8 tys. Liczba osób zainteresowanych
    ubezpieczeniem
    Opis

    Klient realizował agresywną kampanię obejmującą wiele kanałów z zamiarem dotarcia do osób zainteresowanych ubezpieczeniem samochodowym. Wyzwaniem było utrzymanie satysfakcjonujących współczynników konwersji przy ogromnej skali działań i produkcie, który nie należy do kategorii szybko rotujących.

    Realizacja

    Wysyłka mailingowa do 7 mln kont e-mail w ujęciu miesięcznym.

    Innowacyjny model rozliczenia oparty o dynamiczną stawkę, która rośnie wraz ze wzrostem liczby klików przy zachowaniu ustalonego progu konwersyjności.

    Pełna optymalizacja tematu i nadawcy.

  • Delikatesy
    Internetowe

    Zbudowanie bazy subskrybentów, których aktywność
    bezpośrednio przełoży się na wzrost sprzedaży produktów
    w sklepie internetowym.
    6,8% or
    34% ctr
    27% cr
    Opis

    Delikatesy intensyfikowały swoje działania na osobach, których czas jest mocno ograniczony poprzez obowiązki domowe lub wzmożoną aktywność zawodową. Biorąc po uwagę te uwarunkowania zaproponowaliśmy precyzyjnie stargetowaną wysyłkę, której kreacja zachęca do natychmiastowej interakcji.

    Realizacja

    Wysyłka została zrealizowana do baz kategorii Matki dzieci do lat 7 oraz Mieszkańcy największych polskich miast.

    Zastosowano prosty temat, zachęcający do otworzenia wiadomości "Odbierz 10zł na zakupy z dostawą do domu". Zarówno prosta komunikacja, jaki i wyraźny Call-To-Action okazał się być kluczem do sukcesu.

    Efektem działań MailSales była wysyłka na 230 tysięcy wąsko stargetowanych kont e-mail, z czego blisko 16 tysięcy osób otworzyło mailing a ponad 5 tysięcy w niego kliknęło. Zanotowano 1.5 tysiąca pobranych bonów.

  • E-Drogeria
    Wzrost popularności sklepu internetowego,
    który w dłuższej perspektywie przełoży się na generowanie
    sprzedaży oferowanych produktów.
    5,4% or
    57,4% ctr
    9,9 tys. Liczba zarejestrowanych sprzedaży
    Opis

    Początkowo, testowo na prośbę Klienta, użytkowniczki otrzymywały wiadomość o temacie: "Odbierz pachnący prezent od..." i słabo konwertującą kreację ważącą ponad 500kb, co naraziło wiadomość na umieszczenie w SPAMie. Optymalizacja działań wdrożona przez MailSales to doskonały przykład na to jak ważne znaczenie w przypadku wysyłki mailingowej mają: temat wiadomości, jej waga oraz wyraźny Call-To-Action.

    Realizacja

    Wyselekcjonowane adresy kobiet w wieku powyżej 25 lat.

    Segmentacja produktowa - wysyłki realizowane były do osób zainteresowanych konkretną kategorią produktu.

    Przeprowadzenie testów A/B kreacji.

  • Klub
    Zakupowy

    Wzrost sprzedaży produktów oferowanych
    przez klub oraz zbudowanie bazy nowych klientów.
    8,3% or
    51% ctr
    4,2 tys. Liczba zarejestrowanych
    sprzedaży
    Opis

    Klientem MailSales był pierwszy w Polsce klub zakupowy dedykowany matkom, który do tej pory opierał swoje działania marketingowe wyłącznie na wysyłkach newsletterów do bazy wewnętrznej. Chcąc rozszerzyć grono użytkowników oraz zwiększyć sprzedaż oferowanych produktów, wyszedł naprzeciw ofertom baz zewnętrznych.

    Realizacja

    Segmentacja statusowa - wysyłka do kobiet w ciąży oraz matek dzieci w trzech grupach wiekowych (0-1; 2-3; pow. 4. roku życia) które były aktywnymi klientkami sklepów on-line.

    Personalizacja - na stronie docelowej automatycznie zaciągane były: imię oraz adres e-mailowy użytkownika.

    Zachęcenie do kliknięcia w kreacje mailingową - MailSales miał tylko 3 sekundy na zainteresowanie użytkownika treścią maila - wykorzystano do tego celu m.in.: prosty przekaz, oszczędność w kolorach, duży button oraz logotypy producentów.

Baza mailingowa dostosowana do potrzeb klienta – najlepsze bazy mailingowe w sieci

Mamy ponad 700 polskich i zagranicznych baz mailingowych podzielonych na kilkanaście kategorii. Zapewniamy dzięki temu sprawną komunikację do najbardziej wymagających grup docelowych, wykorzystując pełen potencjał naszej sieci e-mailingowej. Zawsze dbamy o to aby każda baza mailingowa spełniała najwyższe wymagania jakościowe. Dobór odpowiednich baz oraz sposobów targetowania są kluczowymi czynnikami każdej kampanii mailingowej.

Baza mailingowa – najlepsza w sieci – mailsales.pl

sieć mailingowa – to co nas wyróżnia!

Jako agencja mailingowa skupiamy się na bardzo dokładnej selekcji baz do naszej sieci aby zagwarantować najwyższą jakość naszych usług. Nasze portfolio 700 baz charakteryzuje się dużą różnorodnością pod względem kategorii tematycznych dzięki czemu nasza sieć mailingowa jest unikatowym podmiotem na rynku.

zespół


  • Anna Gromańska - Publishing & Innovations Director
    Anna Gromańska Publishing & Innovations Director
  • Kamila Majcher - Managing Director NetSales & MailSales
    Kamila Majcher Managing Director NetSales & MailSales
  • Michał Sieńko - Group Account Director
    Michał Sienko Group Account Director
  • Joanna Królik - Team Leader
    Joanna Królik Team Leader
  • Klaudia Hernik - Team Leader
    Klaudia Hernik Team Leader
  • Adam Matwijczyk - Team Leader
    Adam Matwijczyk Team Leader
  • Sebastian Niekraszewicz - New Business Manager
    Sebastian Niekraszewicz Head of Agency Sales
  • Radosław Molak - Account Manager
    Radosław Molak Account Manager
  • Zuzanna Jasińska - Account Manager
    Zuzanna Jasińska Account Manager
  • Nina Majkowska - Account Manager
    Nina Majkowska Account Manager
  • Dominika Modrzejewska - Account Manager
    Dominika Modrzejewska Account Manager
  • Robert Piętka - Account Manager
    Robert Piętka Account Manager
  • Joanna Cudna - Junior Account Manager
    Joanna Cudna Junior Account Manager

kontakt


Mailsales

ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa

+48 22 201 32 90
+48 533 817 960

fax: (+48) 22 201 32 91

kontakt@mailsales.pl

fb.com/mailsales

Dane rejestracyjne

Sąd Rejonowy w Warszawie, XII wydział gospodarczy KRS
0000306712, NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 505 000,00 zł